Poznawaj nowe miejsca, zbieraj pieczątki i walcz o nagrody!

Turystą jest się cały rok zatem zapraszamy do przedłużenia swoich wakacyjnych wspomnień i wyruszenia na turystyczne szlaki Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Zachęcamy do odwiedzenia miejsc, które odzyskały swój blask dzięki funduszom unijnym. Aby aktywny wypoczynek był przyjemniejszy i ciekawszy przekazujemy w Państwa ręce “Unijny Paszport Turystyczny”.

W paszporcie opisanych jest dziesięć miejsc/atrakcji: Muzeum Archeologiczne w Biskupinie, Park Zdrojowy i Park Tężniowy w Ciechocinku, DAG Fabrik – Exploseum w Bydgoszczy, Brama Klasztorna i Baszta Gołębnik w Toruniu, Mysia Wieża w Kruszwicy, Starówka w Chełmnie, Starówka w Golubiu-Dobrzyniu, Bory Tucholskie, Zespół Pałacowo-Parkowy w Ostromecku, Starówka w Inowrocławiu. Pobyt w każdym z tych miejsc należy potwierdzić zdobyciem pieczątki. Dodatkowo okaziciel paszportu ma prawo do specjalnych zniżek przy zakupie biletów wstępu do polecanych atrakcji. Uzupełnieniem paszportu jest mapa z polami na naklejki, które można otrzymać wraz z pieczątką. Akcji trwającej od 13 sierpnia do 15 października 2012 r. towarzyszą  liczne konkursy z nagrodami, m.in. pieczątkowcy, fotograficzny, wiedzy a także zakładka na profilu społecznościom. Znajdź nas na www.facebook.com/visitKujawskoPomorskie i włącz się aktywnie w liczne zabawy przygotowane specjalnie dla fanów.

Możemy już dziś zdradzić, że jest to I część paszportu, którego kolejne edycje niebawem. Czekamy na Państwa sugestie i wspólne redagowanie następnych części paszportu. W tym celu został przygotowany formularz do pobrania na stronie internetowej. Zostańmy wspólnie autorami II części unijnego paszportu.

Bezpłatne paszporty z załączoną mapą można odebrać w punktach informacji turystycznej. Więcej na www.mojregion.eu., www.paszport.com.pl

Organizatorem kampanii jest Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu. Kampania finansowana jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki