Starosta Brodnicki ogłosił nabór na stanowisko kierownicze w Powiatowym Centrum Obsługi w Brodnicy .

OGŁOSZENIE
STAROSTY BRODNICKIEGO
z dnia 10 lutego 2016 r.

w sprawie naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Powiatowym Centrum Obsługi w Brodnicy.

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.) ogłasza się, co następuje:

§ 1. Kandydatem na stanowisko dyrektora Powiatowego Centrum Obsługi w Brodnicy, zwanego dalej „kandydatem”, może być osoba, która:
1)    spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1 i ust. 3 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.); 
2)    posiada wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;
3)    posiada co najmniej pięcioletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej pięć lat działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;
4)    nie została ukarana za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, zgodnie z art. 32 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 168);
5)    przedstawi pisemną koncepcję kierowania, organizacji i funkcjonowania Powiatowego Centrum Obsługi w Brodnicy;
6)    posiada:
a)    doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
b)    znajomość przepisów prawa z zakresu realizowanych zadań, m. in.:
- ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty,
- ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego,
- procedur pozyskiwania funduszy na realizację projektów współfinansowanych ze środków unijnych,
c)    umiejętność organizacji pracy własnej i zespołowej,
d)    umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
e)    dobrą organizację pracy, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność, sumienność, odpowiedzialność.

§ 2. Wymagania określone w § 1 pkt 1 - 5 są niezbędne.

§ 3. Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku, o którym mowa w § 1, należy między innymi:
1)    zapewnienie prawidłowego wykonywania zadań statutowych jednostki, określonych w uchwale Nr XVII/90/2016 Rady Powiatu w Brodnicy z dnia 9 lutego 2016 r. w sprawie utworzenia Powiatowego Centrum Obsługi w Brodnicy, która stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia;
2)    wykonywanie zadań w zakresie zwierzchnika służbowego nad zatrudnionymi pracownikami jednostki;
3)    współdziałanie z dyrektorami jednostek we wszystkich sprawach związanych z obsługą tych jednostek;
4)    gospodarowanie powierzonym mieniem, gospodarowanie środkami publicznymi;
5)    przygotowywanie okresowych analiz, informacji oraz sprawozdań;
6)    pozyskiwanie środków zewnętrznych na potrzeby jednostki i gospodarowanie nimi;
7)    reprezentowanie jednostki na zewnątrz.

§ 4. Warunki pracy na stanowisku, o którym mowa w § 1: praca w budynku przy ul. Zamkowej 13a. Praca biurowa, w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko zorganizowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973).

§ 5. Brak wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6 % - jednostka zostanie utworzona z dniem 1 marca 2016 r.

§ 6. Od kandydata wymagane są następujące dokumenty:
1)    list motywacyjny;
2)    curriculum vitae;
3)    koncepcja kierowania, organizacji i funkcjonowania Powiatowego Centrum Obsługi w Brodnicy;
4)    oświadczenie, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
5)    zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego;
6)    oświadczenie, że nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
7)    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
8)    kopie świadectw pracy oraz dokumentów potwierdzających kwalifikacje, o których mowa w § 1;
9)    kwestionariusz osobowy.
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych”.

§ 7.  Dokumenty, o których mowa w § 6, należy składać osobiście w terminie do dnia  22 lutego 2016 r., do godz. 12.00, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brodnicy przy ul. Kamionka 18, 87 – 300 Brodnica (pokój nr 9), w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”Kandydat na stanowisko dyrektora Powiatowego Centrum Obsługi w Brodnicy”. 

§ 8. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Brodnickiego (adres BIP: starostwo-brodnica.bip.net.pl) i na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego.

Starosta Brodnicki zastrzega sobie prawo odwołania naboru na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.


Starosta
Piotr Boiński



Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki