Od 13 czerwca 2011 r. do 17 czerwca 2011 r. w  Starostwie Powiatowym w Brodnicy klienci wypowiadać się będą na temat pracy urzędników i funkcjonowania urzędu. Badanie satysfakcji klientów przeprowadzane jest w ramach  projektu "Sprawny samorząd".

Jednym z zadań projektu „ sprawny samorząd  jest  "Badanie jakości usług w 10 JST" . W starostwie w Brodnicy badanie ankietowe klientów przeprowadza Joanna Przybylska - współpracująca ze Stowarzyszeniem "Miasta w Internecie".

Przez 8 godzin dziennie w godzinach pracy  zbiera się  ankiety od osób opuszczających starostwo.

Ankieter  obecny jest głównie przy tych Wydziałach, które mają największy kontakt z klientami, zarówno w siedzibie starostwa, jak i w budynku przy ul. Zamkowej 13a.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki