Zima nie jest najlepszym czasem na reklamę zewnętrzną. A to plucha, a to mróz, a to śnieg – ludzie w samochodach i na chodnikach koncentrują się na tym, by jak najszybciej dotrzeć do celu, schronić się przed niesprzyjającą aurą. Świat jest zimą mniej piękny, nie skłania do rozglądania się, a więc i postrzegania treści, które przygotowali reklamodawcy.

Nie znaczy to, że trzeba zapadać w sen zimowy i sprawy reklamy outdoor odłożyć ad acta. Przeciwnie: to właśnie teraz warto przygotować reklamy, które ukażą się oczom potencjalnych klientów za kilka miesięcy.

Portfele muszą odpocząć

Grudzień to czas niemałych wydatków. Polacy wydają pieniądze na organizację świąt, prezenty, niekiedy też na sylwestra. Potem sięgają jeszcze do portfeli w dzień finału WOŚP. Potem biorą się do pracy, zarabiają, oszczędzają, odkładają – a wiosną wstępuje w nich nowa energia. To właśnie wtedy, gdy pogoda i klimat stają się bardziej przyjazne, reklama zewnętrzna dociera do odbiorców z większą siłą.

Zaczyna się więc sezon na targi i imprezy wystawiennicze, a także na codzienną reklamę zewnętrzną. Na ulicach pojawiają się nowe banery, rollupy, potykacze, powiewają kolorowe flagi. Co bardziej zapobiegliwe firmy projektują je i zamawiają zimą, by na wszystko wystarczyło czasu i wiosną można było „ruszać w pole”.

W tej reklamie liczy się jakość

Dobry projekt, będący elementem strategii, jest bardzo ważny, ale równie ważna jest jakość wykonania. Wyraziste barwy, precyzyjny nadruk, ostre kontury, wreszcie jakość nośnika i jego odporność na warunki atmosferyczne mają ogromne znaczenie. Odbiorca chce widzieć reklamy, które cieszą oko.

Z pomocą firmom przychodzi serwis internetowy dostępny na stronie https://www.retio.pl/. Można tu zamawiać najrozmaitsze systemy wystawiennicze wysokiej jakości. Wszystko wykonywane jest od początku do końca: zamawiający odbiera gotowe do wystawienia reklamy, które nadają się do eksponowania wewnątrz i na zewnątrz budynków.

Oferta jest tak skonstruowana, że może z niej skorzystać zarówno mały, osiedlowy sklepik, który chce ustawić na chodniku niewielką reklamę, jak i duża firma, przygotowująca się do udziału w międzynarodowych targach. W zależności od budżetu reklamowego można zamawiać pojedyncze reklamy lub całe ich systemy.

Są tu zarówno reklamy stojące w różnej postaci, jak i podwieszane, które znakomicie wypełniają przestrzenie i wykorzystują je do serwowania wybranego przekazu. Małe i duże ścianki reklamowe przyciągają wzrok z daleka, a gdy trzeba, mogą zawierać nawet obszerne treści. 

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki