Aby Klient zwrócił uwagę na usługi i produkty, sprzedawca musi bardzo się postarać. Stoiska reklamowe, które są nieodłącznymi elementami każdych targów muszą być w estetyczny sposób zagospodarowane, wyróżniać się, a co najważniejsze trzeba zastosować innowacje, które sprawią, że konsument długo nie będzie mógł od nich odejść. Możliwości we współczesnych czasach jest tak dużo, że liczy się jedynie pomysłowość na zaprezentowanie firmy z jak najlepszej strony. Ograniczeniem jest jedynie twoja wyobraźnia!

Wykaż się pomysłowością, innowacyjnością i oryginalnością
Targi branżowe są ważnym wydarzeniem w kalendarzu każdej firmy, która się rozwija lub chce umocnić swoją pozycję na rynku. Dla nowicjuszy są okazją do zaprezentowania swojego potencjału, a dla wyjadaczy na pokazanie tego, co nowego wprowadzili do swojej oferty. Każdy z innym zamiarem jedzie na targi, ale wszystkie firmy łączy jedno: chęć zaprezentowania się z jak najlepszej strony.

Stoiska reklamowe muszą zostać zagospodarowane w taki sposób, aby Klient nie mógł oderwać od nich wzorku. Niezależnie od tego, jak dużo miejsca masz do dyspozycji, możesz wyczarować prawdziwe cuda, jeżeli tylko się postarasz. Najgorsze jest pojechanie na targi nieprzygotowanym, z myślą, że produkty czy usługi same są obronią. Może jeszcze kilka lat temu „pójście na żywioł” przyniosłoby rezultaty, ale nie dziś, gdy jest tak duża konkurencja.

Do przygotowania stoiska reklamowego zgodnie z twoim zamysłem możesz zatrudnić zewnętrzną firmę, ale oczywiście jeżeli masz pomysł i umiesz go zrealizować, wszystkie działania możesz wykonać samodzielnie. Najważniejszy jest oryginalny pomysł i jego profesjonalna realizacja. Twoje stoisko nie może wyłącznie „krzyczeć”, że oferujesz produkty lub usługi w niskich cenach, to dziś nie przekonuje klientów. Potrzebują zapewnienia, że zrobisz dla nich wszystko, wykonasz usługi i produkty najlepiej na rynku, a jednocześnie zagwarantujesz im innowacje, których nie ma nikt inny.

Stoisko reklamowe, które zwraca uwagę. Aspekty, na które musisz zwrócić uwagę
Musisz przede wszystkim znaleźć równowagę między zapełnieniem stoiska produktami, gadżetami oraz informacji. Twoja przestrzeń nie może być ani pusta, ani zagracona. Jest to bardzo trudne zadanie, ale stosując zasadę umiaru, możesz osiągnąć założenia.

W przypadku stoisk reklamowych zawsze sprawdzają się bannery, na których warto umieścić najważniejsze informacje o twojej działalności, a jednocześnie chwytliwe hasła reklamowe. Dobrze sprawdzają się także telebimy, na których można wyświetlić spot reklamowy. Jeżeli będzie ciekawy, na pewno zainteresuje klientów.

Zadbaj, aby personel obsługujący stoisko reklamowy był ubrany zgodnie z filozofią i wizerunkiem twojej firmy. Jeżeli prowadzisz firmę z produktami i usługami dla młodzieży, nie możesz ubrać swoich pracowników w formalne stroje (krawat, biała koszula). Wizerunek pracowników i twojej firmy nie będzie spójny.

Projektowanie stoiska reklamowego nie jest łatwym zadaniem, ale stosując się do kilku wskazówek lub korzystając z usług zewnętrznych firm je projektujących, osiągniesz zamierzony sukces.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki