Choć krajowy rynek e-commerce ciągle jest w fazie dynamicznego rozwoju i jego wartość szybko rośnie, to już od dawna jest na nim bardzo ciasno. Nie można już liczyć na to, że dostatecznie szerokie grono klientów dotrze do nas samodzielnie i doceni najbardziej atrakcyjną nawet ofertę. Skuteczna promocja jest więc jednym z najważniejszych warunków sukcesu każdego takiego przedsięwzięcia.

Bez pozycjonowania nie istniejemy dziś w sieci. Zadbaj o promocję swojego sklepu

 

Już od dawna więcej niż połowa polskich użytkowników sieci dokonuje w niej zakupów, przy czym odsetek ten stale rośnie. Nie tylko korzystanie ze sklepów stało się łatwe – również jego założenie nie należy do najbardziej skomplikowanych wyzwań, toteż taki właśnie pomysł na biznes każdego roku postanawiają zrealizować tysiące osób. Nie dla wszystkich starcza miejsca – o swoje trzeba więc walczyć i to nie atrakcyjny cennik stanowi najbardziej skuteczny oręż. Zdobycie wysokich miejsc na odpowiednio dobrane frazy w Google jest zdecydowanie najlepszym, po jaki można sięgnąć. To w wyszukiwarce z reguły rozpoczynają się przecież zakupy. Przez nią wiedzie więc Twoja droga do sukcesu!

Z rozpoczęciem współpracy z fachowcami nie warto zwlekać. Przede wszystkim dlatego, że pozycjonowanie zawsze wymaga trochę cierpliwości. Nawet w przypadku łatwych fraz zdobycie miejsca w pierwszej dziesiątce trwa miesiące. Poza tym konkurencyjność wielu fraz rośnie z czasem – prace podjęte w odpowiednim czasie dają więc szansę na osiągnięcie zakładanych celów niższym kosztem. Im wcześniej staniesz do walki, tym szybciej będziesz mógł więc cieszyć się rosnącym zyskiem. Każda kolejna pozycja oznacza znacznie szersze grono potencjalnych klientów, przy czym szczególna przepaść dzieli pod tym względem kilka pierwszych miejsc i kolejne. Walka o nie jest więc najbardziej zacięta i trwa najdłużej, efekty zawsze są jednak warte tego trudu.

 

Atrakcyjny cennik nie powinien być głównym czynnikiem wyboru specjalistów SEM

 

Zlecenie prac nad pozycjonowaniem strony zespołowi fachowców to dziś konieczność. Minęły czasy, gdy zadanie to sprowadzało się do napisania treści i pozyskania jak największej liczby linków, co przy odrobinie zaangażowania i wolnego czasu można było zrobić samemu. Na rynku istnieje więc dziś bardzo wiele podmiotów mogących nas wyręczyć w tym zadaniu, a przy okazji zrobić to znacznie taniej. Jak jednak przypominają specjaliści z firmy AFTERWEB, walka o zyskowne lokaty w Google jest niekończącym się wyścigiem i to od działań rywali zależy, ile pracy mamy do wykonania. Musimy być od nich po prostu lepsi! Kompetencje zaangażowanego do pracy nad Twoim sklepem zespołu SEM są zatem najważniejszym warunkiem sukcesu. Zadbaj więc o to, aby sięgnąć po wsparcie jak najlepszych!

Co poza tym? Pozycjonowanie sklepu wiąże się z koniecznością jego zoptymalizowania, co nada mu szereg cech dobrze postrzeganych przez klientów, takich jak responsywność czy czytelna struktura. Warto jednak więcej uwagi poświęci zagadnieniom związanym z UX (user experience), aby mieć pewność, że zrobiliśmy wszystko, aby każda wizyta na stronie – a tych przy dobrym miejscu w Google już nie zabraknie – mogła być szansą na kolejne zamówienie.

 

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki