Od połowy kwietnia, można zgłaszać dzielnicowych do udziału w konkursie "Przyjazny Dzielnicowy, który ogłosiła Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy. Konkurs ma na celu wyróżnienie dzielnicowych, którzy w ocenie społecznej wykazują się szczególnym zaangażowaniem i profesjonalizmem. Zachęcamy do zgłaszania dzielnicowych z powiatu brodnickiego, którzy zdaniem Państwa zasłużyli na wyróżnienie.


„Przyjazny Dzielnicowy” to konkurs ogłoszony przez Komendę Wojewódzką Policji w Bydgoszczy. Celem   konkursu jest wyróżnienie dzielnicowego, który w ocenie lokalnej społeczności wykazuje się szczególnym zaangażowaniem i profesjonalizmem zawodowym, co przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa lub rozwiązania problemu społeczności, a także dzielnicowych wyróżniających się szczególna empatią  i zaangażowanych w pomoc osobom w trudnych sytuacjach życiowych.
Zgłoszenia do konkursu może dokonać osoba, instytucja lub organizacja. Zgłoszenie powinno dotyczyć indywidualnego dzielnicowego obecnie pełniącego służbę w jednostce Policji zlokalizowanej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.
Dzielnicowych można zgłaszać:
-drogą elektroniczną przesyłając zgłoszenie na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-listownie na adres: Wydział Prewencji, Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy, ul. Aleja Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz

Zgłoszenie powinno zawierać:
-imię i nazwisko dzielnicowego,
-jednostka, w której służy zgłaszany dzielnicowy ( nazwa i miejscowość),
-imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, numer telefonu osoby zgłaszającej w celu możliwości weryfikowania zgłoszenie,
-opis zdarzenia, problemu, działalności dzielnicowego na rzecz zgłaszającego lub społeczności lokalnej.

Zgłoszenia można przesyłać od 15 kwietnia 2017 roku do 1 lipca 2017 roku. Ogłoszenie wyników nastąpi  7 lipca 2017 na stronie internetowej  organizatora.

Zachęcamy do zgłaszania dzielnicowych z terenu powiatu brodnickiego.

KPP Brodnica

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki