Po majowej wrzawie, mamy trochę czasu na odwiedzenie naszych partnerów i podsumowanie sezonu 2016. Oczywiście korzystamy też z okazji, by sprawdzić nowe modele łodzi, jakość oferowanych usług i wynegocjować lepsze warunki wynajmu łodzi dla naszych klientów.

W tym roku zdecydowaliśmy się na wyjazd na Baleary i do targi morskie do Barcelony.

Nasz hiszpański maraton rozpoczął się w Palma na Majorce. Palma zachwyca rozmiarem przystani, którymi wyściełane jest całe wybrzeże od Calanova na zachodzie aż do Club Nautic Arenal na wschodzie. W każdej przystani można znaleźć wiele firm czarterujących, ale najwięcej ich jest niedaleko centrum miasta i katedry w Marina La Lonja (cena dojazdu taksówką z lotniska – 20€). Odwiedziliśmy także północną część wyspy, Alcudia i Pollensa, gdzie niektóre bazy oferują bardzo dobre łodzie do wynajęcia na Minorkę.

Udało nam się znaleźć naszych partnerów ECC Yacht Travel, Alboran Charter Viva Latitud Cero, Cruesa Mallorca. Obejrzeliśmy ich flotę i sprawdziliśmy, jakość oferowanych przez nich usług. Wszystko było w pełnej gotowości, ponieważ duża część łodzi przenoszona jest w sezonie zimowym na Karaiby i na Wyspy Kanaryjskie. Dziękujemy bardzo za ciepłe przyjęcie i poświęcenie cennego czasu!

Następnie udaliśmy się na Ibizę, aby lepiej poznać rynek oraz wybrać jachty i łodzie, które będziemy mogli polecić naszym klientom. Wyspa pod swoją imprezową otoczką kryje przepiękne krajobrazy, zatoczki, kotwicowiska o turkusowych wodach. Wielu żeglarzy wypływa z Marina Ibiza do Formentera. Dalej na północ, San Antonio jest doskonałą bazą wypływową do zwiedzania wyspy. Poznaliśmy załogę firmy Papillon Charter na pokładzie ich Sun Odyssey 439, na którym mieliśmy przyjemność wspólnie popływać o zachodzie słońca!

Później wyruszyliśmy do Barcelony na coroczne targi morskie. Targi te są dość małe, ale można na nich zobaczyć nowości takie, jak: Bali 4.0, Bali 4.3 MY, Jeanneau 64, Sun Odyssey 449 czy le Sun Odyssey 389.

Piękna podróż w słońcu Balearów, jako przyjemne przedłużenie lata, pozwoliła nam lepiej poznać ten wspaniały kierunek.

Wielkie dzięki dla wszystkich naszych partnerów za powitanie i rady!

GlobeSailor.pl to europejski lider czarteru jachtów online, który dzięki swojej długoletniej współpracy z armatorami na całym świecie- zapewni Wam najlepszy możliwi czarter jachtów w najniższej cenie!

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki