Dobrze przygotowana kampania reklamowa pozwala zwiększyć zainteresowanie marką, a w przypadku nowo powstałych firm często przyciąga pierwszych klientów. Dlatego tak istotne jest wykorzystanie różnych form przekazu, a także – zaistnienie w Internecie.

Tradycyjnie…

Każda forma reklamy jest dobra, warto jednak zadbać, aby mogło zobaczyć ją jak najwięcej osób. Dlatego też firmy planujące akcję marketingową decydują się m. in. na ulotki, których koszt jest stosunkowo niewielki. To rozwiązanie ma niewątpliwie swoje zalety, jak np. duża liczba folderów, czy też możliwość dostarczenia ich do skrzynek pocztowych potencjalnych klientów. Trzeba jednak wiedzieć, że wiele osób wyrzuca ulotki nawet ich nie czytając, dlatego taka forma reklamy może nie przynieść oczekiwanego skutku.

Inny sposób to duże banery reklamowe umieszczane w odpowiednich miejscach. Plakat przy skrzyżowaniu ruchliwych ulic, który przyciągnie uwagę, dostrzegą zarówno przechodnie, jak też i kierowcy oczekujący na zielone światło. Kluczem do sukcesu w tym przypadku będzie więc odpowiednia lokalizacja baneru.

…i nowocześnie

Internet to coraz bardziej doceniania przestrzeń, gdzie warto umieścić reklamę. Dlatego też licznie powstają blogi firmowe, gdzie umieszczane są wpisy pomagające uporać się czytelnikom z określonym problemem. Niemałym zainteresowaniem cieszą się też portale społecznościowe umożliwiające dotarcie do ogromnej rzeszy potencjalnych klientów. Ponadto warto zadbać o profesjonalny spot reklamowy, który w ciekawy sposób przedstawi ofertę firmy. Przykładem marketingu na miarę obecnych czasów są animacje reklamowe –realizacje można obejrzeć na animates.pl – które w jasny i przystępny sposób wyjaśniają jakie korzyści odniesie odbiorca decydując się na konkretny produkt bądź usługi.

 

SalesWars_App - Explainer Video from Animates - Explainer Videos on Vimeo.

Jak widać, Internet daje wiele możliwości budowania pozytywnego wizerunku firmy oraz zaistnienia w świadomości potencjalnych klientów. Warto więc maksymalnie wykorzystać to medium, a tym samym dotrzeć do wielu osób i w efekcie – zwiększyć wyniki sprzedażowe.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki