Zapraszamy do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Gminy Miasta Brodnicy.

Konsultacje są jednym z etapów prac nad opracowaniem „Programu Rewitalizacji Gminy Miasta Brodnicy” i mają na celu zebranie od osób zainteresowanych rewitalizacją uwag, opinii i propozycji odnośnie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji w Brodnicy. Konsultacje potrwają od 12.01.2017 r. do 12.02.2017 r.

Zapraszamy również do udziału w spotkaniu konsultacyjnym, które odbędzie się 08.02.2017 r. o godz. 17.00 w Pałacu Anny Wazówny, ul. Zamkowa 1 w Brodnicy.

Diagnoza obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Miasta Brodnicy, Projekt uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji, Załącznik do uchwały oraz formularz konsultacji społecznych dostępne są pod LINKIEM [KLIKNIJ]

Rewitalizacja to szeroki proces przemian społecznych, przestrzennych i ekonomicznych na obszarze, znajdującym się w kryzysie. Jej celem jest ponowne przywrócenie do życia zdegradowanej części miasta oraz uzupełnienie jej o nowe funkcje. Mówiąc prościej – chodzi o to, żeby w takim miejscu dobrze się przebywało, mieszkało i pracowało. Remonty budynków, czy modernizacja dróg to tylko niewielka część działań składających się na rewitalizację. Poprawa przestrzeni musi iść w parze z polepszeniem warunków życia, co zapewniają szerokie działania społeczne, kulturalne, edukacyjne czy ekonomiczne podejmowane w tym procesie.

Zachęcamy również do wypełnienia anonimowej ankiety dot. sytuacji społeczno-gospodarczej miasta. Ankieta w formie papierowej lub elektronicznej dostępna będzie od 20.01.2017 r. do 12.02.2017 r. na stronie internetowej Miasta Brodnicy www.brodnica.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Brodnicy oraz w siedzibie Urzędu Miejskiego w Brodnicy.

Projekt jest realizowany przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020.

UM Brodnica



Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki