Niektórym wydaje się, że papierowa forma reklamy już dawno odeszła do lamusa. Wręcz przeciwnie – ulotki reklamowe są wciąż żywe i mają się dobrze. Co więcej, przy ich pomocy można dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i zachęcić ich do kupna oferowanego przez nas produktu lub skorzystania z dedykowanej usługi, pod warunkiem że zrobimy to w odpowiedni sposób. Sprawdź, jakie kroki należy podjąć, aby przyciągnąć do siebie ludzi przy pomocy ulotki.

Określ grupę docelową

Nie wystarczy wydrukować tysięcy ulotek i porozrzucać ich gdzie bądź. Wszelkie działania dotyczące papierowej promocji trzeba przemyśleć i skierować w odpowiednią stronę. Jeśli oferowany przez nas produkt powinien być stosowany przez ludzi po 60 roku życia, to rozdawanie ulotek promocyjnych ludziom młodym nie będzie miało większego sensu. Oczywiście, możemy liczyć na to, że wnuczek przekaże otrzymaną na ulicy ulotkę ukochanemu dziadkowi, ale szanse są niewielkie.

 

Wybierz najlepsze miejsce

W przypadku niewielkich firm lokalnych najrozsądniej będzie dostarczyć ulotkę informacyjną jak największej ilości mieszkańców danego miasta. Dzięki papierowej formie reklamy możemy w szybki i prosty sposób poinformować wszystkich o swoim istnieniu, a z czasem aktualizować ofertę i dawać znać o aktualnych promocjach. Dobrze jest dostarczyć odbiorcy ulotkę prosto do domu. Dzięki temu dajemy mu czas na zapoznanie się z jej treścią, a nie pozbycie się jej poprzez wyrzucenie do kosza, jak to często ma miejsce w biegu na ulicy.

 

Skłoń do skorzystania z tego co oferujesz

Jeśli dopiero rozpoczynasz swoje działania na rynku, szczególnie gdy masz niemałą konkurencję, to musisz wyjść naprzeciw odbiorcy i zaoferować mu coś, co skłoni go do zakupu oferowanego przez Ciebie produktu czy skorzystania z Twojej usługi. Dobrym pomysłem jest umieszczenie na ulotce adnotacji „z tą ulotką otrzymasz 10% zniżki na pierwsze zakupy/pierwszy zabieg” i przynajmniej zyskasz pewność, że ten niewielki skrawek papieru nie wyląduje w koszu.

 

Daj coś od siebie

Polacy uwielbiają prezenty. W momencie, gdy będziesz zamawiał ulotki (np. w diamond-druk.pl) jednocześnie zleć opatrzenie niewielkich gadżetów promocyjnych logiem Twojej firmy. Możesz wybrać kalendarze, notesy lub popularne ostatnio torby ekologiczne. Osoba, która wraz z ulotką otrzyma profit, zwróci uwagę na to, co jest na owej ulotce napisane, a szansa na to, że prędzej czy później do Ciebie wróci zdecydowanie się zwiększy.

 

 

 

 

 

 

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki